رفتن به نوشته‌ها

لندن باید از روسیه عذرخواهی کند

 لندن باید از روسیه عذرخواهی کند

رهبر حزب برگزیت انگلیس اعلام کرد: لندن هیچ شواهدی از مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۹ و همه‌پرسی ندارد؛ پس باید از روسیه عذرخواهی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «نایجل فاراژ» رهبر حزب برگزیت انگلیس امروز در پیامی توئیتری تاکید کرد: از آنجائیکه لندن هیچ شواهدی از مداخله روسیه در انتخابات سراسری سال ۲۰۱۹ و همه‌پرسی عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا به دست نیاورده، لازم است از مسکو عذر خواهی کنیم.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه «کرملین» ساعاتی پیش بار دیگر اتهامات واهی مربوط به دخالت کشورش در انتخابات سال ۲۰۱۹ انگلیس را رد کرد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه در این خصوص به خبرنگاران اعلام کرد: مسکو هرگز در فرآیند آرای الکترال آمریکا، انگلیس یا هر کشور دیگری دخالت نکرده است. ما چنین کارهایی را انجام نمی‌دهیم و تلاش دیگر کشورها برای دخالت در امور سیاسی مان را نیز تحمل نخواهیم کرد. بنابراین حتی اگر این گزارش حاوی برخی اتهامات بی‌اساس باشد، مطمئنم حتی اگر اتهاماتی هم وجود داشته باشد، هیچ پایه و اساسی برای آنها وجود نخواهد داشت، آنها بی‌اساس هستند.

گفتنی است، «دومنیک راب» وزیر خارجه انگلیس پنج‌شنبه هفته گذشته ادعا کرد که «عوامل روسی» در تلاش بودند تا با انتشار اسناد محرمانه تجاری میان لندن و واشنگتن در انتخابات این کشور مداخله کنند!

ادعای وزیر خارجه انگلیس در حالی مطرح می‌شود که لندن تا کنون در این خصوص هیچ سند و مدرکی را ارائه نکرده است.

کد خبر 4980003

mehrnews.com/xSm8K

منتشر شده در ایران در جهان

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *