رفتن به نوشته‌ها

ناتان باگلی: دارنده مدال المپیک به جرم نقشه قاچاق کوکائین 110 میلیون پوند مقصر شناخته شد

Nathan Baggaley won two silver medals at the 2004 Athens Olympics

کانویست و برادرش که دو بار دارنده مدال نقره المپیک بود ، به جرم نقشه قاچاق کوکائین به ارزش 110 میلیون پوند به استرالیا ، مقصر شناخته شدند.

ناتان باگگالی ، که در بازی های المپیک 2004 آتن دو مدال نقره به دست آورد و برادرش ، درو باگگالی ، متهم به تلاش برای واردات 650 کیلوگرم کوکائین در سال 2018 شدند.

برادران استرالیایی که هر دو این اتهامات را انکار کردند ، روز پنجشنبه پس از هشت ساعت مشورت در دادگاه عالی بریزبن مقصر شناخته شدند.

درو 39 ساله و مرد دیگری به نام آنتونی دراپر پس از تعقیب و گریز چشمگیر پلیس با درگیری نیروی دریایی و هوایی در سواحل کوئینزلند دستگیر شدند.

ناتان 45 ساله قایق تندرو مورد استفاده در این حادثه را خریداری کرد و 10 ماه بعد دستگیر شد ، دادستان ها گفت که وی قصد دارد برای ذخیره مواد مخدر با این جفت در رمپ قایق ملاقات کند.

درو و دراپر در ژوئن 2018 یک سفر 11 ساعته انجام دادند تا با یک کشتی خارجی که مواد مخدر را حمل می کرد دیدار کنند.

فیلم نشان می دهد در حالی که دراپر قصد داشت از کشتی دور شود بسته های کوکائین را به دریا می اندازد.

آنها سپس توسط افسران مسلح در قایق پلیس دستگیر شدند.

درو گفت که فکر می کرد در حال جمع آوری توتون است و ادعا می کند دراپر او را ربوده و او را وادار به سفر کرده است در غیر این صورت به خانواده اش آسیب می رساند.

با این حال ، Draper گفت که او برای رانندگی با قایق توسط Dru استخدام شد و ادعا کرد که به او گفته شده است آنها “smoko” را که فکر می کرد ماری جواناست ، می گیرند.

دراپر اوایل سال جاری به دلیل واردات کوکائین به جرم خود اعتراف کرد و به دلیل شهادت دادن علیه برادران از مجازات وی کاسته شد.

ناتان به دادگاه گفت که وی قایق را با پولی که دارو به او داده خریداری کرده و یک تلفن ماهواره ای و سیستم ناوبری در آن قرار داده است زیرا به او گفته شده است که برای راه اندازی یک کار تماشای نهنگ استفاده می شود.

اثرانگشت وی روی نواری که برای پنهان کردن شماره ثبت قایق استفاده شده بود ، پیدا شد.

ناتان همچنین سه بار قهرمان قایقرانی جهان است اما حرفه اش با رسوائی های مواد مخدر لکه دار شده است.

وی در سال 2005 پس از اینکه ادعا کرد آب پرتقال برادرش را نوشیده بدون اینکه متوجه شود با استروئید آغشته است از نظر استروئیدهای ممنوع مثبت آزمایش شد.

در سال 2007 وی با 762 عدد قرص اکستازی ، حشیش و پول نقد در اتومبیل خود پیدا شد و پس از آنکه در آن سال با اتهامات بیشتری در زمینه تولید و خرید و فروش اکستازی روبرو شد زندانی شد. او همچنین یک اسکی موج سواری را دزدید.

دو سال بعد وی به تولید بیش از 1500 قرص MDMA و تهیه داروی ممنوعه ای كه به مدت نه سال در زندان بود ، اعتراف كرد.

در سال 2010 وی با یافتن استروئیدها در زندان به یک حکم حبس دیگر اضافه شد.

در سال 2013 ، او به اتهامات مختلف توطئه برای وارد کردن مقدار تجاری داروهای ممنوعه به استرالیا و همچنین ساخت و تولید داروهای ممنوعه ای که به خاطر آنها زندانی شد ، متهم شد.

برادران باگگالی در تاریخی که هنوز قطعی نشده است محکوم می شوند.

منتشر شده در ورزشی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *