رفتن به نوشته‌ها

تیراندازی و قتل جوان ۲۷ ساله در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان تیراندازی و قتل جوان 27 ساله در کمتر از یک ساعت در استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: سرهنگ مهدی حاجیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۰۷ : ۲۰ دقیقه امشب مأموران انتظامی کلانتری شهر محمدیه پس از کسب خبر از مرکز فوریت‎های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به سمت یک باب مغازه در شهر محمدیه و قتل جوانی 27 ساله، بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران مشخص شد موضوع تیراندازی صحت داشته و برابر اظهارات شاهدان عینی در این حادثه تیراندازی یک دستگاه سواری مگان با چند سرنشین با استفاده از سلاح جنگی به سمت صاحب مغازه تیراندازی کرده و پس از به قتل رساندن وی، به سرعت از محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: موضوع بلافاصله با تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستورکار پلیس قزوین قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی استان خودروی مورد نظر در جادۀ آغچه‌کند شهرستان تاکستان توسط عوامل انتظامی این شهرستان شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، موفق به توقیف خودرو و دستگیری 2 عامل تیراندازی شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح جنگی به همراه 2 عدد خشاب کشف و افراد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ حاجیان در پایان گفت: در بررسی اولیه مشخص شده علت این تیراندازی اختلاف خانوادگی بوده است و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

bartarinha.ir

منتشر شده در برترین ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *